zelená rusalka

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Vnímam sa celkom inak ako ma vnímajú muži

Cítim sa roztopašná, bláznivá, spontánna a nespútaná. Ale je to asi všetko inak.
Včera mi môj dobrý priateľ Jano napísal:
„Si zvláštna žena... Je v Tebe niečo tajomne príťažlivé, no zároveň odstup pestovaný priam pevnosťou brán dubového dreva... Ale to sa mi na Tebe páči!
 
Celý večer som si opakovala tú metaforu mojej uzavretosti. O mojom odstupe. Nikdy som sa takto nevnímala. Vždy som mala o sebe predstavu otvorenej, stále sa smejúcej, na pokraji bláznovstva konajúcej ženy. Hoci občas vážnej. Ale to patrí k životu.
 
A nikdy som si nemyslela, že ma takto vnímajú práve muži, s ktorými si rozumiem oveľa viac ako so ženami.
 
Zvláštne, v poslednej dobe mi to, hoci možno menej poetickými slovami, povedali viacerí.
 
Čo je to, čo si ja sama neuvedomujem? Čo mi to presakuje na povrch v gestách, mimike a vyrieknutých slovách? Prečo muži cítia „odstup“ hoci ja k nim cítim náklonnosť a kamarátstvo?
 
 
Pozvala som Jana na pivo. Nevideli sme sa už viac ako rok. A pri desinke sa hádam dozviem čosi viac o mojej „zadubenosti“. Hádam ani ten odstup pri pive nebude až taký veľký. Štrgnúť pohármi predsa vyžaduje vzdialenosť na dve vystreté ruky. A to nie je tak ďaleko.
 
 
„...odstup pestovaný priam pevnosťou brán dubového dreva...“
 
No čo už.
 

moje diagnózy | stály odkaz

Komentáre

  1. rusalka, vzdialenosť na dve vystreté ruky...
    môže medzi ženou a mužom znamenať to isté čo nekonečno...
    publikované: 11.07.2008 07:26:15 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. ešte raz :-)
    krásne dobré ránko :-)
    publikované: 11.07.2008 07:33:46 | autor: Sagi :-) (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. uchráň si svoj odstup...
    z dnešneho pohladu viem,že mnohokrát by aj mne prospel..:))

    hold..nemôžme byť všetci rovnakí..
    publikované: 11.07.2008 07:39:03 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  4. Hogo a niekedy aj vzdialenosť oveľa väčšia
    môže znamenať absolútnu blízkosť...
    publikované: 11.07.2008 07:42:38 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  5. vidíš,človek by to nebol povedal
    teda ja ;)
    Všetko má dve strany mince...a myslím,že Tebe ako žienke dospeláckej vysvetlovanie nie je potrebné ;)
    publikované: 11.07.2008 07:43:02 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  6. Sagi, dobré ránko aj Tebe
    :-)
    publikované: 11.07.2008 07:43:26 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  7. Ellie :-)
    vďaka... ja som skôr prekvapená, že to muži vnímajú až takto... :-)
    publikované: 11.07.2008 07:44:08 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  8. vieš..muži su zvláštni..
    vadí im prístupnosť..ale aj nedostupnosť im vadí..:)))))..
    a toto sa môže meniť aj trikrát do dňa..:)))))
    publikované: 11.07.2008 07:46:39 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  9. Teide dobré ránko...
    niekedy sa cítim veľmi nedospeklá :-)))
    ale veď pri desinke sa všetko vysvetlí a potm napíšem
    publikované: 11.07.2008 07:48:21 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  10. rusalka
    zachovať si odstup vo vhodnej chvíli je plusom pre naše sebavedomie a hodnotu našej osobnosti .
    publikované: 11.07.2008 08:05:15 | autor: topas234 (e-mail, web, autorizovaný)
  11. a ešte čosi Rusalkova..:)))
    ja sa vnímam úplne inak,ako ma vníma 75% môjho okolia..))))
    zvykla som si..:))))

    a už dlho držím jednu myšleinku v hlave..ale..poobede sa dozvieš..:)))
    publikované: 11.07.2008 08:16:38 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  12. rusalka, sa mi marí, že ten odstup, čo Jano tak jadrne a poeticky opísal...
    sa zračí aj v počínaní rusalky.. rusalka (chlapov) očarúva, príťahuje, vábi, k sebe pozýva, aby (im) vzápätí ušla kamsi do prítmia a stratila sa z dohľadu.. :)
    publikované: 11.07.2008 08:24:51 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. topas234, sa mi skôr vidí, že odstup je znakom...
    podlomeného sebavedomia a pochybnosti o sebahodnote...
    publikované: 11.07.2008 08:26:18 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. wyslúžilec
    ak chceme posilňovať naše sebavedomie to neznamená , že ho máme podlomené . aj dobré sa dá vylepšovať .
    publikované: 11.07.2008 08:38:17 | autor: topas234 (e-mail, web, autorizovaný)
  15. topas234, a ako odstup posilňuje sebavedomie?
    publikované: 11.07.2008 08:41:38 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. wyslúžilec
    nie všetko čo je ponúkané je aj akceptovateľné . stále platí prirodzená selekcia . dokázať obhájiť svoje vyznávané hodnoty je veľkým darom a povzbudením .
    publikované: 11.07.2008 08:47:44 | autor: topas234 (e-mail, web, autorizovaný)
  17. topas234, píšeš ako delfská pýthia a Ti zaboha nerozumiem.. :(
    publikované: 11.07.2008 08:50:43 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. Rusalka, poznám aj tvrdšie drevá...
    Dub je jeden z našich najkrajších stromov. Mne sa to prirovnanie páči. Aj dub sa dá veľmi pekne spracovať a ten výsledok... Jedna báseň..
    publikované: 11.07.2008 08:57:22 | autor: maco (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. wyslúžilec
    odstup umožňuje vytvorenie si časovej rezervy na pre nás správnu reakciu . na zváženie ďalších krokov . na to čo je pre nás prijateľné a čo nie . máme čas vybrať si a rozhodnúť sa . nemusíme hneď skočiť na všetko čo nás postretne . musíme si uvedomiť aj vlastnú hodnotu . môžeme zvažovať o kvalite našich zásad . jednoducho nedáme si zobrať možnosť výberu a rozhodovania .
    publikované: 11.07.2008 09:00:31 | autor: topas234 (e-mail, web, autorizovaný)
  20. topas234, tomuto už rozumiem :)
    a aj keď sa zhodneme, že uplatňovať a „využívať“ odstup vo vzťahoch ako akési nárazníkové pásmo môže byť veľmi rozumné a účinné pri výbere a rozhodovaní, stále sa mi vidí, že odstup je skôr znakom zníženého sebavedomia a pochybnosti o sebahodnote než čohokoľvek iného..
    na druhej strane súhlasím, že (prechodne) môže byť dobrým nástrojom pre budovanie sebavedomia i sebahodnoty...
    publikované: 11.07.2008 09:13:57 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. wyslúžilec
    život ma poúča stále , že "práca kvapná pro hovado jest". teda ak nejde o život a rýchly zásah môže zachrániť život , tak sa snažím nemať unáhlené uzávery . nejde to vždy . aj to je pravda . ale sa snažím aby to nebolo často .
    publikované: 11.07.2008 09:25:01 | autor: topas234 (e-mail, web, autorizovaný)
  22. topas234, oki.. lenže odstup nie je len o snahe nerobiť kvapnú prácu či kvapné rozhodnutia...
    publikované: 11.07.2008 09:29:33 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. wyslúžilec
    čas získaný odstupom slúži na rozhodnutie , či odstup bude pretrvávať aj naďalej alebo či bude zmenený na prístup k ponuke . odstup by mal pomôcť k tomu , aby sa tie unáhlené rozhodnutia nekonali . ináč odstup možno nazvať aj časom na rozmyslenie . nechcem to príliš zovšeobecňovať lebo Ty sa rád chytáš všelijakých slovíčok a vetných spojení , ale skutočne vo veľa prípadoch je potrebné mať čas na rozmyslenie . ten zvyšok prípadov sú spontánne rozhodnutia , kde akosi rozum nedominuje .
    publikované: 11.07.2008 09:39:50 | autor: topas234 (e-mail, web, autorizovaný)
  24. rusalka
    niekedy ma strašne hnevá, že ma všetci považujú sa strašne slušnú a poctivú a neviem ako to mám vyjadriť, neprístupnú? ..a ja som pritom v nedozretej puberte :))
    a som prístupná a veselá a smejem sa ..
    publikované: 11.07.2008 10:26:41 | autor: janusha (e-mail, web, autorizovaný)
  25. Rusalka
    pozitívne je už to, že si sa nad tou vetou náležite zamyslela,..a niekedy sa ľudia v nás mýlia, a niekedy sa s tým nedá nič robiť O_ô
    publikované: 11.07.2008 11:11:03 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  26. topas234, slovíčok sa chytám vtedy, keď si ujasňujem významy...
    a Tvojmu ponímaniu odstupu už rozumiem, len sa usilujem vidieť aj jeho menej prívetivú či zradnejšiu tvár.. a tou je o. i. aj to, že vo vzťahoch môže žena/muž neraz "vďaka" odstupu premeškať aj skvelé príležitosti...
    publikované: 11.07.2008 11:33:54 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. wyslúžilec
    za skvelými príležitosťami , ktoré sa nenávratne premeškajú nesmútim . asi by ma neoslovili tak hlboko ako by som si priala .
    publikované: 11.07.2008 11:38:16 | autor: topas234 (e-mail, web, autorizovaný)
  28. topas234, teraz Ťa fakt chytím za slovíčko.. :)
    ako môžeš prosím čo len tušiť, že by Ťa premeškané príležitosti neoslovili tak hlboko, ako by si si priala?
    veď o premeškaných príležitostiach neraz vôbec nemusíš tušiť, lebo si im (napríklad svojím odstupom) vôbec nedala šancu...
    publikované: 11.07.2008 11:53:15 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. wyslúžilec
    čakala som Tvoju otázku . doteraz sme nehovorili o dĺžke rozhodovania sa a prehodnocovania . vieš už nemám 18 . takže už viem , že čo ma skutočne osloví na prvý kuk tak to ma osloví natrvalo a veľmi hlboko . a viem , že to nad čím začnem uvažovať , teda používať racio , nie je až také , čo by v mojom svete citov spôsobilo smútok nedajbože smútok z premeškanej príležitosti . premeškaná hocijaká príležitosť je len nevyužitá príležitosť . a nad rozliatym mliekom nikdy neplačem .
    publikované: 11.07.2008 12:20:09 | autor: topas234 (e-mail, web, autorizovaný)
  30. topas234, holt máš tú svoju stratégiu odstupu premyslenú a vymakanú...
    a zdá sa, že Ti funguje k Tvojej spokojnosti, no rusalke dľa všetkého odstup stojí v ceste k uspokojivejšiemu dosahovaniu blízkosti s mužmi...
    publikované: 11.07.2008 12:28:42 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. wyslúžilec
    rusalka bude rozoberať svoj odstup pri pivku . tiež bude rozmýšľať a prehodnocovať . sama dospeje k výsledku . niekedy je dobré hodiť do pľacu aj na prvý pohľad bezvýznamnú vetu . a vykľuje sa z nej debata a nové myšlienky a názory . myslím si , že žiaden prvotný názor by nemal ostať stáť a zakoreňovať sa . skôr by jeho koruna mala rásť a šumieť otázkami a odpoveďami .
    aj husle boli najprv drevom kým potešia naše vnemy .
    publikované: 11.07.2008 12:44:58 | autor: topas234 (e-mail, web, autorizovaný)
  32. bez názvu
    Aha je to asi tak ako píše topas...Ja som hodil do pľacu tú vetu s odstupom...Teda ja som ju sem nevložil, ale autorka, ktorej som to adresoval...To som ani netušil, že z toho môže vzniknúť takáta debata. Stagnácia mi akosi prirodzene nevyhovuje. Mne sa stáva , že keď je už niečo v neustálom kruhu stereotypu tak tú "loptičku s ktoru sa hráme" vyhodím podvedome z toho kruhu a hľa potom sa rozbehneme za ňou priniesie nové kúzla hrania sa:-)
    publikované: 11.07.2008 15:51:49 | autor: ilumen (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. Pekný podvečer všetkým...
    vidím, že sa tu k môjmu kratulinkému rannému zamysleniu rozvinula celkom zaujímavá diskusia...
    vďaka všetkým
    publikované: 11.07.2008 18:53:04 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  34. topas... celkom dobre si to tu s Hogom
    umoderovala... myslím, že si je naše myslenie v mnohom veľmi blízke :-)
    publikované: 11.07.2008 18:54:55 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  35. Maco, keď to vezmem z tejto strany :-))
    je to naozaj celkom fajn... :-))) taká príjemná tvárna hmota...
    publikované: 11.07.2008 18:55:56 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  36. Hogo :-( ad koment z 08:24
    "rusalka (chlapov) očarúva, príťahuje, vábi, k sebe pozýva, aby (im) vzápätí ušla kamsi do prítmia a stratila sa z dohľadu.. :) " takéto sa deje len v rozprávkach... rusalky nikdy len tak nemiznú :-))
    publikované: 11.07.2008 18:57:37 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  37. Derechira, Januscha...
    niekedy sme asi skutočne ťažko čitateľné...
    publikované: 11.07.2008 18:58:49 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  38. Ilumen... vďaka za podnet k môjmu zamysleniu
    Naozaj ma tá Tvoja veta máta... :-))
    publikované: 11.07.2008 18:59:40 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  39. asi mal
    pravdu, čo povieš?? dobrý kamarát Ti povie pravdu, nepotrebuje lichotiť... a to sa mi na tom páči:)
    publikované: 11.07.2008 23:02:10 | autor: vikina (e-mail, web, autorizovaný)
  40. Viki... čím nad tou vetou dlhšie premýšľam,
    tým mu dávam viac za pravdu :-))
    publikované: 11.07.2008 23:05:39 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  41. rusalka
    ale tá veta je aj poklonou . v tejto pozícii , v ktorej si dnes sa dá ten stav kedykoľvek zmeniť ak budeš chcieť . opačne by tú zmenu nikto nepochopil .
    publikované: 11.07.2008 23:19:58 | autor: topas234 (e-mail, web, autorizovaný)
  42. Topas, máš pravdu
    je to istým spôsobom poklona... hoci som to nikdy tak nevnímala :-))
    publikované: 11.07.2008 23:22:16 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  43. .
    na mňa si pôsobila tak nečitateľne rezervovane v reále, a pôsobíš tak na mňa aj písmenami, napriek tomu, že si svojím spôsobom otvorená ,usmievavá a sympatická ... i keď mne sa zdá , že čoraz menej si rezervovaná cez písmena a veľmi často vystrčíš úplne rôžky a vtedy ťa hrozne rada čítam aj tvoje komentáre :)
    Myslím, že tvoj kamarát ako muž vystihol niečo čo som cítila aj ja . Ale za seba by som povedala, že ten dištanc , keby som ťa nepoznala z blogu dlho, by ma nelákalo prekonávať a ani spoznávať hĺbku pod ním , lebo bol nečitateľný pre mňa a zdanlivo akoby nebol a to ma miatlo, myslím že to robíš nevedome . Alebo chcem byť poznávaná a spoznávať alebo nechcem . Ničomu medzi tým nerozumiem . Ale u teba akoby sa to striedalo v čase. Duplom ako žena, s ktorými si rozumieš menej ;) aj keď neviem prečo , som to vnímala ešte zmetočnejšie .
    publikované: 15.07.2008 20:11:38 | autor: sygona (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. Sygon
    cítim svoj nedostatok otvorenosti práve v konfrontácii s ľuďmi ako si Ty... s ľuďmi, ktorí dokážu či už spontánne, alebo premyslene napísať, povedať presne to, čo cítia...
    Ja sa asi priveľmi kontrolujem... pokiaľ nie som s ľuďmi, ktorým dôverujem na 100%. Možno som sa k tomu dopracovala skúsenosťami... možno to také bolo vždy, ja neviem...

    Je zvláštne, že ma tak vnímaš aj Ty... hmmm budem sa asi musieť nad sebou zamyslieť. Možno ma tá rezervovanosť brzí aj v iných veciach, ako len verbálnom prejave....
    publikované: 15.07.2008 20:24:06 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  45. rusalka
    hm... vieš, mne je uzatvorenosť blízka aj všetko čo som ti napísala , preto to rozpoznávam . I keď ja ale naopak sa niekedy začnem uzatvárať práve po čase a tam , kde už dôvera je vystavaná, kde už sa mi človek otvorí a má ma rád, kde už ja sa otvorím a mám rada .. a zrazu bim medzi oči niekomu a mám potrebu sa stiahnuť sa , vystavať medz, ujsť :( ... a kontrolovanie , jááj, známe mi je známe ... kontrolky svoje poznám a nemám ich málo . Len už ich bolo toľko, že som nevedela pomaly kým som, preto ten moj boj neustály so slobodou, predsudkami, externými pravidlami, návodmi ..
    A rezervovanosť , odstup sa mi zdá , že najviac "trestajú" vlastníka ...
    publikované: 15.07.2008 20:59:01 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  46. .
    hej už ma to napadá, akoby rezervovanosť /odstup .. alebo ako to nzavať/ bola obosjtranná, presne ako bráni druhému poznať , bráni aj človeku samotnému sa poznať . hm ..
    publikované: 15.07.2008 21:20:19 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  47. Sygon,
    ten Tvoj prídavok je veľmi zaujímavý... je to celkom možné, že sa rezervovaný človek nedokáže poriadne ani otvoriť sám pred sebou...
    Vieš, že to občas pociťujem?
    publikované: 15.07.2008 21:28:04 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  48. rusalka, sygon...
    rezervovanosť má vo vzťahu k sebapoznávaniu dľa mojej mienky dva prejavy:
    . vytesňovanie nepríjemných skutočností a tým ich zneprístupnenie pre poznávanie seba,
    . vyhýbanie sa blízkym vzťahom, takže človek v určitých situáciách vôbec nemá možnosť sám seba preverovať a spoznávať.
    publikované: 15.07.2008 21:47:28 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. rusalka
    hm .. myslím, že to spolu súvisí
    publikované: 15.07.2008 21:56:36 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  50. Hogo... asi máte so Sygon pravdu
    Hogo... lenže niekedy Ti ani blízky človek svojou rezervovnosťou nedovolí otvoriť sa tak, ako cítiš potrebu sa otvoriť... čo vtedy?
    publikované: 15.07.2008 22:03:22 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  51. rusalka, netuším.. ak sa stretnú dvaja rezervovaní ľudia...
    je to akoby sa stretli ťažkoodenci.. kým obaja nevyzlečú svoje brnenie, môžu sa hoc aj objímať, vzájomnej blízkosti si moc neužijú...
    publikované: 15.07.2008 22:09:34 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  52. hogo
    neužijú si ani keď jeden má brnenie , toť obojstrannosť rezervovanosti
    tanec železa
    publikované: 15.07.2008 22:16:29 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  53. sygon, podmienka blízkosti teda je - brnenie dolu! :)
    publikované: 15.07.2008 22:18:23 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  54. ... a podotýkam, že je to len podmienka nutná, nie postačujúca
    publikované: 15.07.2008 22:19:47 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  55. hogo
    dnes len mĺkvo súhlasim
    publikované: 15.07.2008 22:21:26 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  56. sygon, vari Ťa opustila povestná polemická bojovnosť? :)
    publikované: 15.07.2008 22:26:15 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  57. Otázka blízkosti
    áno, rezervovanosť, či otvorenosť je len jedna z podmienok pocitu blízkosti... či už k niekomu, či k sebe samému
    publikované: 15.07.2008 22:26:47 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  58. .
    hogo > neopustila, len niet proti čomu bojovať , vzácne ;)
    rusalka > hm .. myslím, že tvoj posledný komentár je pre mňa veľmi trefný ... ten pocit blízkosti zažívam zriedka a duplom dlhotrvajúci
    publikované: 15.07.2008 22:31:29 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  59. Sygon,
    nemam co dodat, nevedel by som to povedat lepsie :-))) A Rusalka? Zamysla sa :-) Tak fajn :-) No, aj tak neviem, ci ma precitate, zas som po funuse, aj ked nie s krizikom :-)
    publikované: 18.07.2008 16:04:40 | autor: misolietavec (e-mail, web, neautorizovaný)
  60. misolietavec
    prečítala som aj s krížkom po funuse :-))
    publikované: 19.07.2008 08:29:20 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  61. Rusalka, názory iných týkajúce sa nasej osoby nas obcas "nutia" pozriet sa na seba z uhla,
    z ktoreho by nas nikdy ani nenapadlo na seba hladiet. inymi slovami- obcas som aj ja sokovana z toho ako ma vnima niekto iny. To je ale o rozdielnosti vnímania. ja sama seba vnímam tak, ale niekto iny kto ma ine vzorce na vnimanie ma vidi celkom inak. :)
    publikované: 19.07.2008 09:16:15 | autor: Bublinka (e-mail, web, neautorizovaný)
  62. Je to tak ako vravíš Bublinka
    tie pohľady veľmi závisia najmä od tých "vzorcov vnímania" o ktorých hovoríš :-)
    publikované: 19.07.2008 10:02:32 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  63. Na pive
    Boli sme so Zuzkou na pive....Zuzanka má čarovný kľúčik na takéto brány, je žážitkom sa s ňou veseliť a to sme chceli v ten večer...Mám rád toto dievča, tak som jej hovoril už dávnejšie...
    publikované: 19.07.2008 22:10:59 | autor: ilumen (e-mail, web, neautorizovaný)
  64. Ilumen :-)
    bolo to príjemné popíjanie s kopou smiechu :-) boli ste dobrí spoločníci, Ty i Tvoj kamoš Edo :-)
    publikované: 19.07.2008 22:29:04 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  65. Máš rada...
    tanec a vieš sa do neho vložiť...konečne som si zatancoval, tak , že súhra krokov bola v rytme písmen, slov, očakávania večera a odstup má tvar epizódy pre diskusiu na blogu iných:-)))
    publikované: 19.07.2008 22:45:22 | autor: ilumen (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014