zelená rusalka

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Čo mi vadí na mužoch a prečo – hrubosť a vulgárnosť

Tak z toho mi je naozaj zle.

Hrubosť a vulgárnosť majú mnoho podôb. Cez otvorené formy, prejavujúce sa násilím, fyzickým týraním, hrubým slovným prejavom, až k ich nenápadným podobám, ktoré sa stali súčasťou našej každodennosti.

Sú natoľko súčasťou tejto každodennosti, že mám niekedy pocit, akoby sme ich prestali v mnohých podobách celkom vnímať. Akoby sa stali čímsi prirodzeným, čímsi, čo je normálnou súčasťou medziľudskej komunikácie.

Neprehliadnuteľná je asi len hrubosť, ktorej prejavom je fyzické násilie. Počujeme o ňom denne v médiách, sme svedkami násilia v rodinách, v školách. Jednoducho je všade navôkol. Je zvláštne, že tejto hrubosti mužov sa obete asi najmenej bránia. Najmä tej, ktorá sa odohráva v rodinách . Ostáva uzavretá medzi štyrmi stenami. Zamlčaná a pretrpená.

A hoci je fyzické násilie asi najvyhranenejšia podoba hrubosti je nemenej bolestivé a zraňujúce ako mnohé iné jeho podoby.
Za hrubosť považujem i to, že si muž robí otrokyňu zo ženy (a nemusí ísť len o manželky), že ju vníma ako čosi menejcenné, pokorenia hodné. A vôbec pri tom nemusí používať silu. Je predsa také ľahké  ponížiť a zraniť i bez fyzického násilia. Tak ľahko sa ubližuje slovom, gestom, mimikou. Ale i činom. Hrubosť sa totiž neviaže len na slová a na fyzické ubližovanie. Hrubosť je prítomná i v mlčaní. V arogantnom tichu, trestajúcom neposlušnosť. Tak ako je prítomná v činoch, ktorými chceme druhému ukázať,  že máme navrch.

A tak sú hrubci hrubí k manželkám, milenkám, kolegyniam, dcéram a vrchol zvrhlosti je hrubosť k matkám.
 
Vulgárnosť je často len vonkajším prejavom hrubosti.

A byť vulgárny je in. Aby bol chlap chlapom.

Hrubosť vytláča galantnosť, pozornosť a prejavy úcty.

A  hrubosť žien, o ktorej som už písala, je vlastne pre mužov takou hodenou rukavičkou. Muž prebíja ženu väčšou hrubosťou.
 
Nemám ju rada. Ani jednu. Ani vulgárnosť, ani hrubosť.
A vôbec netuším, prečo sú obe ženského rodu.


Predchádza časť
                                                                                                                                                 Nasledujúca časť

moje otázniky | stály odkaz

Komentáre

  1. nooo, dalsie zlozvyky su tu
    a skarede je odpluvanie si...bleeee :)))
    publikované: 03.03.2008 09:39:09 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  2. tak tak
    len kolega Hruby Ján sa trochu červená ;)
    publikované: 03.03.2008 09:40:19 | autor: pod altankom (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. believer máš pravdu, fuj :-)
    publikované: 03.03.2008 09:40:40 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  4. Pod altánkom
    ešte, že len trocha .-)
    publikované: 03.03.2008 09:40:59 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  5. rusalka, patria medzi hrubosti a vulgárnosti...
    aj dvojzmyselné narážky, hm? ;)
    publikované: 03.03.2008 09:44:52 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. Podľa toho aké Hogo :-)
    niektoré sú veľmi vtipné a šarmantné... najmä také tie mierne a láskavo ironizujúce...
    Inak dvojzmysly nemusím :-(
    publikované: 03.03.2008 09:49:56 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  7. Mužská hrubosť a vulgárnosť nie je pre mňa dobrá téma na dnešný deň!
    Včera večer mi totiž jedna ŽENA vo veku cca 60- 70 rokov úmyselne vyryla ryhu na predných aj zadných ľavých dverách a na ľavom zadnom blatníku. Len preto, že som si dovolil zaparkovať pod jej oknom - nemá tam nič vyhradené ani nič podobné....
    publikované: 03.03.2008 09:59:58 | autor: PF (e-mail, web, autorizovaný)
  8. rusalka, na chviľu som si celkom úspešne predstavil,
    že by články o negatívnych mužských vlastnostiach mali podobné názvy ako tie o ženských ;-)
    :-p
    :-)
    publikované: 03.03.2008 10:09:53 | autor: inťo (e-mail, web, autorizovaný)
  9. PF
    to bola ticha vulgarnost...zakerna
    publikované: 03.03.2008 10:10:10 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  10. .
    mno, u žien si to pojala akože hrubá vulgárnosť a týkalo sa to predovšetkým prejavu. Ale všetko , čo píšeš k mužom v tomto článku sa dá transformovať na ženy .
    S tým rozdielom, že ženy zväčša nepretiahnu násilne nejakého muža . Napriek tomu, mnohé ženy sú bez problémov fyzicky hrubé na deti .
    Taktiež na psychické trestanie sú ženy rovnocenne ak nie bravúrnejšie zdatné . Takže mi to príde pohlavne neodlíšiteľné .
    publikované: 03.03.2008 10:47:41 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  11. Ja by som vedel...
    zasa vela veci vycitat zenam a tiez sa necitim pri tom najlepsie :).
    Ale zivot je taky, kazdy kto sa chce zmenit sa zmeni :)
    publikované: 03.03.2008 11:06:10 | autor: orifiel (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. povedala by som..
    ze muz je od prirody viac agresivnejsie.je to proste muzske pohlavie....tie pudy su snad v kazdom..aj pud nenavisti, aj pud zlosti...iba zeny maju ine hormony a geny, tak sa to inak presadzuje.
    zastavam sa vsak nazoru ze dnesne zenske su tak prefikane svine (niektore) ze je to az horsie ako ked je muz agresivny...
    takze je podla mna nefer takto komentovat ako keby chalani boli vulgarny idioti...pretoze vulgarne sa viem vyjadrit aj ja napriklad..ale neurobim to z principu.
    muz si mozno viac trufne, ale zasa je to spolocnostou aj v akej si. myslim ze dnes to uz az tak neplati ako kedysi..ani to s tym otrokom. praveze co tak sledujem, tak to byva aj casto prave naopak, ibaze by bolo divne povedat ze : ta zena ho priviedla do hrobu atd.
    to je predsa divne..zeny su vseobecne povazovane za nezne stvorenia..ale za to maju velku hubu;-)
    nj sranda :-p
    publikované: 03.03.2008 11:25:29 | autor: katka (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. PF
    súhlasím s believerom, že Tvoj prípad bude skôr zákernosť, ako hrubosť, ktorú som spomínala v texte...
    publikované: 03.03.2008 11:36:25 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. inťo, písala som aj o hrubosti žien
    vnímam ju odlišne, ako hrubosť mužov...
    publikované: 03.03.2008 11:37:14 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Ja od hrubých a vulgárnych ľudí utekám, je to môj spôsob obrany,
    ako ochrániť svoj vnútorný svet, svoje územie. Podľa možnosti sa s nimi vôbec nepúšťam do debaty, jednoducho sa mi takýto spôsob komunikácie protiví.
    publikované: 03.03.2008 11:39:50 | autor: rozpravkarka (e-mail, web, autorizovaný)
  16. Sygon
    ja vnímam rozlišnosti prejavu hrubosti u mužov a u žien. U mužov je asi častejšia prítomnosť hrubej sily... u žien hrubosť zastupuje vulgárnosť...
    Naozaj neviem o tom, žeby ženy v takej veľkej miere ako muži využívali fyzické násilie na ženách a pod.
    A píšem, čo vadí mne...
    nezovšeobecňujem a akceptujem, ak niekto vníma tieto vlastnosti odlišne...
    publikované: 03.03.2008 11:41:59 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. Orifiel
    písala som minulý týždeň aj sériu článočkov o tom, čo mi vadí na ženách...
    publikované: 03.03.2008 11:43:01 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. Katka...
    vďaka za koment...
    a odpovedám podobne ako Orifielovi, že som už písala aj o vlastnostiach, ktoré mi vadia u žien...
    publikované: 03.03.2008 11:45:12 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. Rozprávkarka
    ja tiež radšej od takých ľudí utekám...
    ale niekedy sa jednoducho nedá utiecť :-(
    publikované: 03.03.2008 11:46:06 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. Rusalôčka, teraz len nakrátko, pozdravujem, mám niečo
    rozrobené, tak si idem precvičiť prsty tam.

    Viem, že sú chvíle, kedy sa priam žiada prešpikovať jazyk trochu štipľavejším slovom, a niekedy sa aj pýta zahrešiť, keď niekomu čosi ukĺzne, to mi nevadí, ale ak je muž/žena hrubý/á, alebo surový/á, tak sa pred ich prítomnosťou bránim, ako sa dá. Hlavne odchodom. Ale máš pravdu. nedá sa to vždy.
    publikované: 03.03.2008 11:53:33 | autor: Rozpravkarka (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. no hej ale toto je o chlapoch:)
    ...
    publikované: 03.03.2008 12:14:19 | autor: katka (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. OK Katka :-)
    veď to netreba brať tak vážne... ja len, že čo mi vadí...
    publikované: 03.03.2008 12:18:44 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. rusalka
    Vsak ok, mne to na chlapoch tiez vadi :)
    Muzi, ktory su hruby su nasilny nielen na zenach, ale aj na muzoch a takeho vacsinou zastavi len silnejsi muz...
    Hruby muzi neukazuju svoju hrubost iba na zenach, ale aj na slabsich muzoch...
    Teda, ked sa nejaky ten pako do mna pustil, tak som sa musel jedine tiez bit, tam reci nepomohli...
    publikované: 03.03.2008 12:30:37 | autor: orifiel (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. rusalke
    mno ale fyzicke nasilie z tvojho clanku tvori tri riadky , vyjadrovala som sa k zvysku . Plus som dodala zensku hubost voci detom, ktoru teda vidam vzhladom k tomu, ze zeny su castejsie s detmi, zvacsa u zien .
    Zeny su fyzicky nasilne na detoch , vylágoše kade tade.
    Ale ak skutocne hrubost vnimas u zien len vo vulgranosti , tak ok.
    publikované: 03.03.2008 12:35:27 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  25. Orifiel, súhlasím s tým,
    že muži svoju hrubosť dokazujú aj na slabších jedincoch, na deťoch...
    publikované: 03.03.2008 12:36:15 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. zdá sa mi to,alebo je to fakt?..
    fuuu...
    publikované: 03.03.2008 13:12:24 | autor: ellita.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. Ellita ?
    čo sa Ti nezdá?
    publikované: 03.03.2008 13:25:36 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. nezdáááá?...skôr zdááá..)))
    ale nevadí...ďalej tiško pozorujem..)))

    nenechajte sa rušiť..)))to bol len taký spontánny výkrik..ako ked anglika videla,že sa chystaju otráviť kráľa..))))))))))
    publikované: 03.03.2008 13:27:51 | autor: ellita.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. Sygon
    až teraz som si všimla Tvoj koment... prepáč
    Hrubosť voči deťom je na samostatnú tému... s tým s Tebou len súhlasím. Nad článočkom s týmto námetom premýšľam už veľmi dlho...
    publikované: 03.03.2008 13:29:51 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. Ellita
    bohužiaľ nazerám len sporadicky... a nemám čas na dlhšie odpovede. Ale i tak som myslela, že sa možno ozve i nejaká žena, ktorá hrubosť a násilie pocítila na vlastnej koži... :-((
    publikované: 03.03.2008 13:31:37 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. hrubá sila
    Keď tak zavše započujem slovník „mladých dám“, tak som si nie celkom istý, či sa pretekajú v tom, ktorá vie viac vulgárnych výrazov, alebo ktorá ich dokáže častejšie v rôznych kombináciách použiť. Dedinskú krčmu, pripitých chlapov, by tromfli.
    Ak pripustíme, to čo uviedla sygon, že ženy dokážu byť na deti fyzicky hrubšie ako muži, s čím ja, aj s jej zdôvodnením súhlasím; nie je potom menšia fyzická hrubosť žien voči mužom, len otázkou fyzickej kondície? Myslím, že aj ženy, aj muži dokážu byť rovnako hrubí a vulgárni, ako aj rovnako kultivovaní a jemní. Ako, kto...:)
    publikované: 03.03.2008 13:31:42 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  32. Ján, súhlasím s Tebou,
    že ženy i muži dokážu byť rovnakou mierou hrubí a vulgárni. Len si myslím, alebo to tak cítim a takú mám skúsenosť, že sa tá hrubosť prejavuje odlišným spôsobom (o hrubosti žien som písala minulý týždeň).
    A ako som písala Sygon, o hrubosti páchanej na deťoch chcem písať v samostatnom bloku, ktorý venujem deťom...
    publikované: 03.03.2008 13:34:46 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. rusalke duša mužov a žien
    A čo je podľa teba dôvodom rozdielnosti medzi mužom a ženou na psychickej úrovni - Duše ?
    publikované: 03.03.2008 14:07:03 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  34. rusalka..zažila som..ale..neviem,či mám chuť to rozoberať..)))
    publikované: 03.03.2008 14:40:43 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  35. rusalocka
    myslim, ze sa tazko ozvu zeny, ktore na sebe zazili hrubost az tyranie. poznam par, a su tak postihnute, ze sa boja aj pred sebou nahlas pomenovat a povedat co sa stalo, len velmi tazko sa zdoveria priatelom a velmi opatrne vyhladavaju aj odbornu pomoc. su to velmi silne traumy, nielen fyzicke ale aj psychicke. nechcela by som zazit na vlastnej kozi nieco podobne.
    publikované: 03.03.2008 14:42:15 | autor: kordelia (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. Sygon
    rozdieľ je daný viacerými faktormi... neviem, či by som to zrovna nazvala rozdieľom "duší" muža a ženy, lebo v mnohom je istá predurčenosť správaná spojená aj s inou funkciou muža a ženy z biologického hľadiska.
    Tú "dušu" určite formoval kultúrny vývoj, ktorý žene, či mužovi prisúdil isté postavenie... sociálne a spoločneské postavenie ženy a muža...
    publikované: 03.03.2008 16:18:30 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  37. ellie...
    nemusíš rozoberať... :(
    ale aspoň sa ozval hlas, ktorý zažil....
    publikované: 03.03.2008 16:19:28 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  38. máš pravdu Kordélia
    len ja mám pocit, akoby ľudia ani nechceli tú hrubosť vidieť... akoby tomu neverili, že sa také niečo denno denne deje... že ženy zažívajú obrovské utrpenie, spôsobené hrubosťou :-((
    publikované: 03.03.2008 16:20:42 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  39. rusalka..aj hrubost ženy som zažila..aj ked sa neprezentovala fyzciky..naštastie..)))
    publikované: 03.03.2008 16:35:09 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  40. rusalke
    a ked hodnotis tie prejavy u muzov a zien , ktore nemas, ktoru cast hodnotis, tu biologicky zavislu alebo to nebiologicky zavislu ?
    publikované: 03.03.2008 17:08:43 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  41. Sygon
    vôbec sa nad tým takto nezamýšľam... jednoducho píšem o svojom vnímaní tých vlastností...
    A prečo myslíš, že z tých vlastností, ktoré mi vadia nemám nadelné i ja? Myslíš, že mi nemôže vadiť niečo, čím som obdarená i ja sama?
    publikované: 03.03.2008 17:12:58 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. rusalka..a ako su na tom tvoji priatelia..
    toleruješ im hrubosť?..
    publikované: 03.03.2008 17:21:32 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  43. Ellie
    hrubosť tolerovať neviem... je to jedna z tých vlastností, ktorá mi príde človeku neprislúchajúca
    publikované: 03.03.2008 17:29:40 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. aha..maš priatela,ktorý je kurevník..a toleruješ to...
    nezdá sa ti tým hrubý?..
    publikované: 03.03.2008 17:36:51 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  45. .
    mno , nuz ked sa nezamyslas, nebudem ta trapit. Asi nemas odpoved na moju otazku.
    A odpovede na tvoje otazky som ti uz davno niekolkokrat povedala, ale citas velmi selektivne.
    Pekny den, prajem.
    publikované: 03.03.2008 17:39:41 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  46. Ellie
    užíva si život po svojom... snaží sa nikomu neubližovať...
    publikované: 03.03.2008 17:52:06 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  47. Sygon, to nie je o trápení
    ale nebudem sa púšťať do niečoho, čo je mi vzdialené. Každý uvažujem o svete nejakým spôsobom.
    Ja som vo svojich článočkoch hovorila o tom, že mi vadí hrubosť a prečo.
    Ak by som písala o hrubosti ako takej, asi by som sa snažila dopátrať to, čo hrubosť podmieňuje...
    Ja len poukazujem na jav... ktorý tu je, ktorý je denno denný a často nepovšimnutý...
    publikované: 03.03.2008 17:56:50 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  48. ale..ubližuje..
    a možno ešte hrubšie,ako keby ženu denne bijaval..)))
    publikované: 03.03.2008 18:04:36 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  49. teda..bez smajla malo byť..alebo minimalne s opačnym..
    publikované: 03.03.2008 18:05:36 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  50. rusalke
    hej , asi ma niekedy dráždi , že zväčša poukazuješ ale akoby si opisovala a nerozmášľala nad tým. Faktom je, že máš úplnu pravdu v tom, že každý má právo myslieť inak , trochu ma rozčuľuje , že ťa rada čítam :) a potom mám strašne veľa myšlienok , ktoré nemajú protivníka na argumentačný pokec. Ale to je o mne , nie o tebe .
    publikované: 03.03.2008 18:16:25 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  51. My medvede,
    nemáme radi hrubosť a vulgárnosť, brum, brum...
    publikované: 03.03.2008 19:33:19 | autor: maco (e-mail, web, autorizovaný)
  52. sygon, som rád, že si to sama vyslovila...
    už nejakú dobu tiež pozorujem, že Ťa (nielen) rusalkine články dráždia.. ak Ťa zaujíma moja hypotéza, tak si myslím, že je to preto, že vy dve máte úplne iný prístup k realite a iný spôsob jej reflektovania a kritiky..
    Tvoj prístup je postavený na komplexnosti a (hlbinných) analýzach, rusalkin na (čiastkových) impresiách a od nich sa odvíjajúcich voľných úvahách.
    publikované: 03.03.2008 19:40:58 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  53. Maco... tušila som také niečo :-))
    publikované: 03.03.2008 19:41:49 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  54. Hogo :-((
    spravil si zo mňa povrchnicu povrchnú :-((
    publikované: 03.03.2008 19:44:09 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  55. rusalka, Tvoj "impresionizmus" nie je o povrchnosti...
    ale o inom prístupe k realite.. a je zrovna tak oprávnený a produktívny, ako prístup "komplexno-analytický" sygon.
    keby som mal tie charakteristiky popísať jednoslovne, tak poviem, že ide o prístu umelecký versus vedecký.
    publikované: 03.03.2008 19:51:44 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  56. :-(
    publikované: 03.03.2008 19:56:57 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  57. Prosím,
    bez nadávok !!! :-)))
    publikované: 03.03.2008 19:58:22 | autor: maco (e-mail, web, autorizovaný)
  58. Maco
    :-)
    publikované: 03.03.2008 20:00:25 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  59. rusalka, prečo tie zvesené kútiky, hm? :)
    publikované: 03.03.2008 20:00:31 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  60. :-(
    no ja neviem Hogo :-(
    publikované: 03.03.2008 20:05:44 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  61. :(
    publikované: 03.03.2008 20:10:51 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  62. Hogo,
    pokúsim sa vniesť do mojich slov aj trocha viac exaktnosti... :-)
    publikované: 03.03.2008 20:13:42 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  63. rusalka, nekaz si exaktnosťou svou osobitý štýl ;)
    viem, že dokážeš byť aj analytická, komplexná a exaktná, nemusíš to dokazovať, mne ani nikomu inému :).
    publikované: 03.03.2008 20:16:00 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  64. No dobre Hogo :-))
    ale trocha sa polepším aspoň v komentoch pre Sygon :-)))
    publikované: 03.03.2008 20:17:21 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  65. hogo :(
    ze nekaz si styl exaktnostou , dik moc ;)
    publikované: 03.03.2008 20:23:16 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  66. hogo2
    asi by sme si hogi porozumeli aj bez tvojho vstupu , vies to ? A asi sa mi tvoje vymedzenie nasich , respektive mojho stylu ani moc nepaci, to vies tiez ? Ale aspon, ze si ho vyzehlil u rusalky .
    publikované: 03.03.2008 20:28:11 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  67. Sygon :-))
    veď to bolo také milé odľahčenie... ja tu asi veľmi exaktnejšia nebudem, ale budem si dávať viac záležať na odpovediach pre Teba :-)

    a už mám v hlave článoček "kde sa rodí hrubosť?"... :-))
    publikované: 03.03.2008 20:28:42 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  68. rusalke
    ked sa ti bude chciet, tak sa potesim ;)
    publikované: 03.03.2008 20:31:02 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  69. sygon, Ty by si si zase kazila štýl impresionizmom :)
    publikované: 03.03.2008 20:33:01 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  70. ... tušil som, že spadnem medzi dva mlynské kamene :((
    kdybych to byl věděl, tak bych byl držel hubu... :(
    publikované: 03.03.2008 20:34:03 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  71. Nie, nie Hogo...
    občas je dobré aj takéto niečo...
    vo mne sa ozvala ješitnosť (typická to mužská vlastnosť) a preto som reagovala tak rýchlo a tak :-(
    Ale to bolo len také chvíľkové posmutnenie... veď ja mám tie svoje ševely celkom rada :-)))
    publikované: 03.03.2008 20:38:48 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  72. Sygon, bude sa :-))
    publikované: 03.03.2008 20:42:38 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  73. sygon, viem, že by ste si porozumeli aj bezo mňa...
    no smutno mi už niekoľko dní bolo z toho, aká si namosúrená, tak som sa podujal na úlohou hromozvodu... ;)
    publikované: 03.03.2008 20:47:04 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  74. rusalka, fakt si myslíš, že ješitnosť je typická mužská vlastnosť? ;)
    publikované: 03.03.2008 20:48:09 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  75. Rozmýšľam o ješitnosti už dlhšie
    cítim ju skôr u mužov...
    ale zatiaľ sa s ňou len zľahka pohrávam... :-)
    publikované: 03.03.2008 21:03:46 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  76. si myslím, že je vlastná aj ženám...
    len ženy ju lepšie maskujú :) ženy sú obecne lepšie (diplo)matky.. alebo intrigánky? ;)
    publikované: 03.03.2008 21:14:30 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  77. Hm, Hogo
    možno je to niečo medzi diplomaciou a herectvom...
    stále si však nie som istá, či nám (mužom, ženám) bolo nadelené rovnakou mierou... :-))
    publikované: 03.03.2008 21:35:32 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  78. nnno, merať sa to nedá.. a vari ani netreba...
    publikované: 03.03.2008 22:03:42 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  79. Netreba Hogo, súhlasím...
    publikované: 03.03.2008 22:07:22 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014