zelená rusalka

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Mám v úcte slová

a preto mám rada jednoznačnosť. Jednoznačnosť v ich používaní...
Nehovorím teraz o literárnej podobe jazyka, kedy v sebe slová a vety ukrývajú viac významov. Myslím reč bežnej medziľudskej komunikácie.
Iba ak slová napĺňame tým istým obsahom, môžeme viesť navzájom zmysluplný dialóg. Inak sa medzi sebou rozprávame ako cudzinci. Hoci to tak možno ani nevnímame, pretože navonok sa nám slová zdajú známe, krížime navzájom vety bez toho aby sme im skutočne rozumeli a každý rozpráva o čomsi celkom inom. A stáva sa to často, hoci používame tie isté slová. Prichádza k nepochopeniu, k neschopnosti porozumenia jedného druhým.
Preto je občas dobré, objasniť si na začiatku dialógu kľúčové slová, aby sme si boli istí, že budeme hovoriť o tom istom...
A tak som sa rozhodla, že pokiaľ bude moja téma čo i len trochu abstraktná, pokúsim sa vždy na začiatku mojich blogov naplniť dôležité pojmy obsahom, ktorý do nich budem vkladať. Chcem aby ste porozumeli  jazyku, ktorým s vami komunikujem.
 
 PS. A nikdy som nemala rada lacnú dvojzmyselnosť. Tá len pod pláštikom nepodareného vtipu zakrýva nemohúcnosť povedať to, čo skutočne chceme a zároveň sa bojíme vysloviť.

slová... | stály odkaz

Komentáre

  1. hmm
    ale co je zle na dvozmysloch? podla mna to nie je o nemohucnosti a o strachu nieco vyslovit... Ja v klude dokazem povedat to co si myslim a to co chcem, dvojzmysel vyuzivam vacsinou na zabavu :)
    publikované: 31.08.2007 19:26:42 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  2. Heh
    No ja si myslim, ze ak je rozhovor vazny, obidve strany chapu slova rovnako....ale ak je rozhovor priatelsky a nejde tam o nic zivotne dvolezite....dvojzmysly su tam na spravnom mieste, dokazu rozhovor preniest na inu uroven. Tot subjektivny nazor ;o)
    publikované: 31.08.2007 19:31:43 | autor: tatotone (e-mail, web, autorizovaný)
  3. tiež si myslím
    že záleží na rozhovore. v dvojzmysle nevidím problém
    a trojzmyselnosť? taky hezky ;-)
    publikované: 31.08.2007 19:37:27 | autor: kaktus (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. i ja sa pripojím svojou troškou
    a myslím si to isté,teda úplne to isté asi nie,ale inak to isté čo ujo Típí ;)
    Vlastne ja bez dvojzmyslov nemôžem ani svoju prácu robiť ;)
    publikované: 31.08.2007 19:39:07 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  5. :-) Nuž tatotone,
    myslím, že k takým nedorozumeniam dochádza často... mám s tým svoje skúsenosti. A nemusí ísť pri takom rozhovore vôbec o život...:-)
    publikované: 31.08.2007 19:41:40 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  6. PT, kaktus, teide
    ... nuž, možno máte pravdu,že niekedy dvojzmysly patria k zábave... ani neviem, prečo ich nemám rada. Ale nepomôžem si... :-))))))))
    publikované: 31.08.2007 19:43:14 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  7. Zaujímavé
    Je to celkom zaujímavý názor, aj keď ja s ním nie celkom súhlasím. Napríkad poznám ľudí, ktorí rozprávajú o niečo celkom inom, a pritom si rozumejú. Sú schopní vnímať čo hovorí ten druhý a zároveň rozprávať o tom svojom. Veď o čom je chatovanie, ICQ a pod. Každý hovorí o niečom, čo potrebuje a my ho necháme a zároveň rozprávame to svoje. Sme schopní vnímať niekoľko rozhovorov v tom istom čase, náš mozog je šikovný počítač. A dvojzmyselnosť dodáva korenie rozhovorom. Nemyslím však na oplzlé a nezaujímavé frázy, ale hovorím o metonymii, napríklad, že na Bačovej žene postavíme Stodolu. Je to už vec našej inteligencie, do akej miery sme schopní rozlišovať dvojzmyselnosť a využívať homonymá k okoreneniu nášho prejavu. Ale aj vyššie publikovaný názor je zaujímavý a určite celkom správny práve tak, ako ten môj. Neverím totiž, že sa dá niečo presne vymedziť ako dobré a zlé.
    publikované: 31.08.2007 19:43:48 | autor: athena (e-mail, web, autorizovaný)
  8. nevadí,hlavne,že si rozumieme ;)
    publikované: 31.08.2007 19:46:55 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  9. Athena...
    myslím že metonymiu v bežnej komunikácii používame naozaj výnimočne. Všetky podoby jazyka by mali byť podľa mňa ztrozumiteľné druhej strane, čo asi skôr spôsobuje jeho zjednodušovanie. Pemýšľam, kedy dávam volnosť metonýmiám... a vychádza mi z toho len veľmi úzky okruh ľudí. A ak vezmeš dvojzmyselnosť v bežnej komunikácii, väčšinou ide naozaj o jej nízke prejavy... veľmi zriedka je skutočným korením....
    publikované: 31.08.2007 19:57:32 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  10. Jasne teide :-)))
    myslím, že nám dorozumievanie nerobí problémy...
    publikované: 31.08.2007 19:58:39 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  11. ze ... H ? :))
    publikované: 31.08.2007 20:00:45 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  12. tak veru
    Típí..to čo?? Ženích ?
    publikované: 31.08.2007 20:04:15 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  13. teide... aky zenich?
    ze H akoze ze co? :) snaha o pisane nerozumnie :)))
    publikované: 31.08.2007 20:07:26 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  14. Típí..ej bisťu
    Ty nezbedník jeden,že po riťke dostaneš :)))
    publikované: 31.08.2007 20:09:05 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  15. ej teide
    len nie bicikom :)))
    publikované: 31.08.2007 20:12:20 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  16. ja milujem dvojzmysly..ale..treba vedieť kde,kedy a ako ich použiť..
    publikované: 31.08.2007 20:16:31 | autor: MissEllie (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. Osobne nemám rada, keď jednoznačne viem, že ma niekto vykráda.
    Kĺže sa to po povrchu, je to spontánne a ešte aj jednoznačné. A tak by som mohla pokračovať. Vykrádanie slov z básní, rýmov je dnes bežné. Ale aby mi niekto určoval či mám byť jednozmyseľná, dvoj alebo troj tak s tým som sa ešte nestretla. Nebyť tej "jednoznačnosti" v podtitulku, tak sem ani nevstúpim. Možno aj to bolo dvojzmyselné.
    publikované: 31.08.2007 20:19:08 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  18. MissEllie máš pravdu,
    treba vedieť kedy a kde ich použiť... používajú sa pričasto a nevhodne... aspoň mne sa to tak vidí :-)))
    publikované: 31.08.2007 22:53:42 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  19. Prepáč Martha,
    ale tomu, čo si mi tu napísala vôbec nerozumiem...
    publikované: 31.08.2007 22:55:03 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  20. áno, áno,
    aj mňa zaujíma, ako to tá marthabielska myslela. koľkozmyselne hovorí? navyše, nevšimol som si, že by jej tu niekto niečo určoval. so slovami asi veľa skúseností nemá - ktovie, čo všetko sa tu dočítala...
    rusalka, ak si ozaj nepomôžeš, ja ti pomôžem rád. jednoznačne:-)
    publikované: 01.09.2007 01:25:26 | autor: irrisor (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. MARTHABIELSKA
    ZELENARUSALKA: Myslim, ze tomu ani rozumiet nemozes.. Mam totiz pocit, ze Martha si zacina mysliet, ze vacsina clankov sa tyka prave jej.. Dotkla si sa jej pocitu zdanlivej dokonalosti a pritom ani netusis ako. Pouzila totiz tie iste slova, ktore mas ty v prerexe, asi vo svojej basni.

    Martha: pises krasnu poeziu. Kritika ti vsak nerobi dobre, ako som si vsimol... :)))

    A kludne to zober ako DIS na teba.
    publikované: 01.09.2007 01:30:56 | autor: KakaoCinky (e-mail, web, autorizovaný)
  22. zelenarusalka, irrisor, KakaoCinky ai.
    01.07.2007 08:08
    ... niekoľko osobných postrehov
    Mám úctu či rešpekt k písanému slovu. Nielen preto, že som žurnalistka a s písaným slovom si "tak trochu tykám" už dosť dlho, ale navyše ma to baví. Venujem sa však spravodajstvu a prípadné články zverejňujem v dennej tlači iba sporadicky. Možno aj preto som sa rozhodla vytvoriť si vlastný blog a čo-to doň napísať.(...)

    Všímam si, samozrejme, aj čo píšu iní. A hlavne ako píšu... Pri písomnom jazykovom prejave by sme si mali uvedomiť nielen to čo píšeme, čo tým chceme povedať, ale aj ako to napíšeme. Je to prejav úcty k tým, ktorým svoje slová adresujeme. Niekto dá na blog bombastický titulok, do textu takmer nič a čaká... Také čakanie musí byť tak trochu aj smiešne. Čo tým chcel básnik povedať? Ale ak mu to stačí ku šťastiu, je to jeho vec. Podľa mňa ide skôr o recesiu. Stretla som sa tu aj s plagiátorom, ktorý nielenže „odkukal“ názov svojho blogu, ale aj témy od iných. Možno je to pre niekoho vtipné, ale je to aj trochu cynické a dehonestujúce vo vzťahu k tým, ktorí sa snažia o poctivý prístup.
    .
    Mám rada ľudí s fantáziou, zbožňujem aj bláznivé nápady, vtipné popisky k obrázkom, citlivé verše či veselé rečňovanky, ale aj tie smutné, nostalgické. Je dobré vedieť zhostiť sa témy originálnym spôsobom, možno aj netradičným, ale nie urážajúcim čitateľov. Osobne neznášam vulgarizmus, dehonestovanie názorov iných, či dokonca výsmech alebo poúčanie ako mal ten-ktorý myslieť a nemyslel, čoho sa mal držať či pridŕžať...
    publikované: 01.09.2007 03:23:36 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  23. irrisor, ďakujem
    za ponúkanú pomoc... snáď nakoniec zistím, čo je skutočná príčina takéhoto postoja Marthy a nebude potrebné sa k tomu vracať :-)) Ak budeš mať niekedy pocit, že je Tvoj nároz blízky môjmu a že tu zvádzam v diskusiách pritvrdé boje, rada pomoc prijmem :-)))))
    publikované: 01.09.2007 07:21:46 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  24. KakaoCinky, vďaka za vysvetlenie...
    hmmm... nuž, keď sa tak spätne nato pozerám, tu je vidieť skvelý príklad toho vzájomného neporozumenia o ktorom v príspevku píšem. Vizerá to, že bol mojim slovám daný celkom iný obsah a úmysel, aký pôvodne mali...
    publikované: 01.09.2007 07:24:50 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  25. Martha,
    máš pocit,že moje slová sú v niečom neúctivé? Že niečím urážam čitateľov? Alebo, že nebodaj poúčam???? Píšem to,čo si myslím a ak niečo niekto vztiahne na seba, je to čisto jeho vec. Nikoho z ľudí, ktorí tu píšu nepoznám (zatiaľ). Tak nemám dôvod, niekoho z nich takýmto spôsobom provokovať, alebo ako Ty píšeš - vysmievať sa mu. Tento príspevok bol celkom obyčajným článkom, ktorý vysvetľoval, spôsob, akým budem JA v budcnosti postupovať pri témach, ktoré sa zaoberajú abstraktnejšími témami (napríklad to môže byť aj neláska, zloba, závisť a pod.). Sú to témy, narábajúce s pojmami, ktoré môžu pre každého z nás mať odlišný obsah. Keď budem o takýchto témach písať, najskôr vysvetlím, akým obsahom napĺňam ten pojem ja. A potom môže nastať diskusia bez toho, aby sme hovorili každý o niečom inom. Čo je na takomto mojom postoji urážajúce????
    publikované: 01.09.2007 07:33:14 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  26. zelenarusalka - "akceptujem, že nechceš, aby sa na Tvojom blogu diskutovalo ak má nikto iný názor ako Ty

    Budem sa teda zapájať len vtedy, ak budeme mať na niečo spoločný názor."... "Nehnevaj sa, ak som sem vniesla niečo, čo nemáš rada."
    Páčia sa Ti takéto slová? Určite, veď si ich napísala Ty. A ako sa Ti páčia teraz, keď som ich použila ja? Toto je príklad, ktorý som chcela použiť. Ja teraz riešiť vykradánie môjho blogu o básne s jedným
    blogom na cz. Je každého osobnou vecou čo napíše, ale mal by si to potom vedieť aj obhájiť v prípadnej diskusii. Ak je niečo "ukradnuté" to sa nedá obhájiť. To iba na okraj. Je na mojej slobodnej vôli či sa chcem k niečomu vyjadriť alebo nie. Je však mojou povinnosťou akceptovať názor iných a oni nemusia prijať môj názor atď.

    Som rada, ak si každý z vás našiel v mojom komentári niečo pre seba. Bolo zaujímavé čítať si ako ste sa "obhajovali". Nevšimli ste si iba jednu maličkosť, že ten príspevok je z 1.7.2007 (skrátený). Čím som sa Vás mohla dotknúť, keď ste tu - podľa všetkého - vtedy ešte ani neboli?

    Moje resumé: Každá snaha o skvalitnenie písomného prejavu na tomto blogu sa cení. Len to neberte príliš vážne (aj ja som bola takto poučená). Mať svoj štýl, originálnu tému, osobnú zodpovednosť za to čo napíšem a nevnucovanie svojich názorov iným je podľa mňa základom úspechu pôsobenia na blogu. Potom sa môže dostaviť aj radosť z tvorivosti. Tak šťastnú ruku, priatelia!
    publikované: 01.09.2007 12:21:51 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  27. :-) Martha, stále nechápem
    o čom píšeš. A vôbec neviem nič o príspevku zo 7. 1. 2007. Ja som napísala tento Tvoj príspevok o význame slov. Tvoj posledný, ktorý som čítala a kde som sa pokúšala o diskusiu bol o vzťahoch??? Aká podobnosť? Aké vykrádanie? Naozaj nerozumiem...
    publikované: 01.09.2007 12:29:37 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  28. zelenarusalka - nepozornosť tiež prináša nepochopenie
    ad 1. príspevok je z 1.7. a nie z 7.1.
    ad 2. výňatky z uvedeného príspevku (1.7.) boli mojou odpoveďou na Tvoju nastolenú tému a na niektoré ďalšie otázky. Nerada píšem podľa šablóny, navyše si ju ani neposkytla.
    ad 3. doslova vykrádal niekto iný, ostatné sú iba "prkotinky"
    ad 4. neviem prečo by bol potrebný prekladový slovník k mojim jednoduchým vetám.
    ad 5. už sa fakt nemienim týmto zaoberať.
    Veď ako povedal/a irrisor MB (teda ja) "so slovami asi veľa skúseností nemá" - tak čo ešte čakáte odo mňa?
    publikované: 01.09.2007 14:05:14 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  29. Martha, to že som urobila zámen v dátumesom si
    všimla hneď ako som správu odoslala, ale nepovažovala som za dôležité to opravovať. Príspevok som si prečítala, ale súvislosť stále nechápem. A tiež nechápem to, o tom vykrádaní...
    publikované: 01.09.2007 14:38:17 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  30. Martha, ušlo mi to pred dopísaním
    takže... Myslím, že pokračovanie v tomto nezrozumiteľnom dialógu je naozaj zbytočné... Každá z nás používa úplne iný spôsob komunikácie a myslím, že to sa asi nezmení... Nech sa Ti darí.
    publikované: 01.09.2007 14:41:22 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  31. marthabielska,
    ad ad 4. a ad 5.: keby si vedela poriadne narábať so slovami a nepísala dvojzmyselne, nebolo by treba toľko sa tvojimi výrokmi zaoberať. kde-kto by si mohol pomyslieť, že nimi práve chceš vzbudiť pozornosť. ale keď už si aspoň vzdialene pripustila možnosť, že to so slovami nevieš, čo s tebou... nech sú ti teda slová ľahké :-)))
    publikované: 01.09.2007 14:41:50 | autor: irrisor (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. MARTHABIELSKA
    Tvoje komentare su maximalne nesucisiace s tymto clankom.. Su uplne od veci. A co je na tom najlepsie?? Este aj zdupokas bez normalneho a priameho vysvetlenia.. Pises v hadankach a tvaris sa, ako keby si mala okolo seba nejake vynimocne a zvlastne caro. Dvojzmysly, nepresnosti. Davas slovam vo svojich vetach uplne ine vyznamy. Nevysvetlujes. A co je najhorsie, utocis tu na niekoho, kto s tymi tvojimi clankami nemal spolocne VOBEC NIC. Pises o vykradani a o neucte a co ja viem com este.. Ale mohla by si byt prosim ta konkretna a napisat sem ZROZUMITELNE... O CO TI IDE!! ???
    publikované: 01.09.2007 15:00:03 | autor: KakaoCinky (e-mail, web, autorizovaný)
  33. Mila Martha..
    nemam porti tebe nič.ale..toleruj aj ty nás..vieš..my tu sme úplne z inych dôvodov,ako ty..neberieme to tu ani ako žurnalistiku,ani ako vážne publikovanie..my sa tu bavíme..preto akykolvek príspevok stolerujem..aj keby mal taky istý názov a takú istú temu..taktiež prijmem aj akykolvek koment pod svojim prispevkom..čo o tebe sa prijať neda..

    ked sa toto,čo sa stalo teraz zelenej rusalke, stalo svojho času mne,chvílu som si myslela,že to ja som ina..Mnohí z prítomnych blogerov ma presviedčali,že to tak nie je...dnes viem,že "ina" si ty..čo neznamená,že si zla..ale..si ina..ja na takéto važne članky,aké chceš písať ty tu,chodím na blog sme..tu ich ani nečítam..či už su od Račana,alebo všetkých tých politológov..

    zas to necháp,ako že ťa vyhánam..ale delím blogy podobne ako noviny..serioznosť - Sme..bulvár - Nový čas..vtipy - Wolowiny..Blogy tiež maju svoje zameranie..Toto tu je ako Život..Pestrá zmes..Ale..nečuduj sa,že ti všetci nekomentujeme tvoje prispevky na tvojej urovni...ani toto nečakaj..))

    Rusalka..sorry,že som sa rozpísala tu,ale..nedám si predsa vyraziť bok..))))))))
    publikované: 01.09.2007 15:10:22 | autor: MissEllie (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. MissEllie
    Som velmi rad, ze zdielame rovnaky nazor.. :)
    publikované: 01.09.2007 15:23:40 | autor: KakaoCinky (e-mail, web, autorizovaný)
  35. no...s pánom bohom
    publikované: 01.09.2007 15:35:24 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  36. MissEllie, Kakaocinky, irrisor
    ďakujem vám za komentáre. Som rada, že v tomto nepochopiteľnom boji nie som sama... nie som veľmi veľký bojovník. A na tento blog som sa prišla skôr uvolniť a zabaviť... a zasmiať. No čo už. Možno Martha ešte príde a dovysvetľuje nepochopiteľné...
    publikované: 01.09.2007 15:46:17 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  37. rusalka
    Ja sa uz bojim, ze ked sa marthabielska niekde objavi s pokusom dovysvetlovat nepochopitelne, bude zle. Vniesla na blog neprijemnu atmosferu. Neviem ci je toto boj, ale v nazoroch som za jedno s tebou, missellie, kakaocink-amy a irrisorom. Mam taky pocit, ze takych je nas, chvalabohu, viac:) Tak do pisania priatelia!
    publikované: 01.09.2007 18:47:17 | autor: svetluska (e-mail, web, autorizovaný)
  38. Ďakujem svetluška...
    určite sa čoskoro vyjasni :-)))
    publikované: 01.09.2007 18:54:10 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  39. to nie je možné
    kam kliknem sa preberá len jedno téme,kto s kým drží,kto je proti komu..teda,keby sa takéto pikle spriadali v časoch rinčania zbraní..našla by sa tu admiralita najväčšieho kalibru..smutné.
    Inak,pekný večer rusalkám :)
    publikované: 01.09.2007 19:18:36 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  40. Teide
    No čo už teide... tiež mi je bližšie chichotanie... a tak :-))) ale my rusalky vieme, že každá búrka raz prehrmí...
    publikované: 01.09.2007 19:33:22 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  41. Teide..tiež by som sa rada vyhla..ale..dá sa?..))))))))))
    no slubujem...vynasnažím sa..)))))))))
    publikované: 01.09.2007 19:40:54 | autor: vnimava (e-mail, web, autorizovaný)
  42. Pripajam sa k TP a Teidemu
    predsa len Teide je z rodnej viesky :-) No a dvojzmysly musia byt predsa ako inac by sme flirtovali ? a nehovor mi,ze neflirtujes... ? to mu neverim. A btw. aspon je potom o com kecat a vysvetlovat nie :-))
    publikované: 01.09.2007 20:34:21 | autor: Always (e-mail, web, autorizovaný)
  43. :-) nuž Always...
    Asi som v tomto smere trocha plachšia... to vieš,v lese vychovaná rusalka pod dohľadom prísnych víl... kdeže flirty :-(
    ale počula som od jednej zatúlanej smrteľníčky, že je flirtovanie celkom zábavné...
    publikované: 01.09.2007 20:44:54 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  44. Hmmm Ruslaka
    v lese vychovana ja som zase pocul,ze vily radi flirtuju so smrtelnikmi aby ziskali ich duse a vraj im to dobre ide, tak neviem neviem ci sa ty len nehras aby si nase duse dostala .... :-)))
    A zabavne veru je juuj a ako ;-)
    publikované: 01.09.2007 20:48:09 | autor: Always (e-mail, web, autorizovaný)
  45. Nuž,
    budem sa musieť môjho smrteľníka spýtať, ako to vlastne s tými mojimi slovami bolo :-)))))
    publikované: 01.09.2007 20:54:18 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  46. Veru sa ho spytaj
    ale kedze ho uz mas tak asi ti to slo dobre ;-)
    publikované: 01.09.2007 20:55:53 | autor: Always (e-mail, web, autorizovaný)
  47. Nuž, neviem,
    či je vzdy nevyhnutná dvojzmyselnosť, keď s niekým nadväzujeme známosť .... fuj, to som to ale napísala sucho :-(
    publikované: 01.09.2007 21:08:16 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  48. Ale ved nejde ani tak o tu dvojzmyselnost,
    ako o Marthinu vsegenialitu :)
    publikované: 02.09.2007 03:26:22 | autor: KakaoCinky (e-mail, web, autorizovaný)
  49. KakaoCinky
    Máš pravdu, tá dvojzmyselnosť v tomto prípade až taká dôležitá nebola...
    publikované: 02.09.2007 09:51:12 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  50. Pozri si na moj blogu komentar od Missellie
    ak chces.
    publikované: 02.09.2007 13:42:42 | autor: KakaoCinky (e-mail, web, autorizovaný)
  51. Ospravedlnujem sa... Missellie mi beha stale po rozume,
    , je to krasny nickname :)... mal som na mysli Marthubielsku :)
    publikované: 02.09.2007 14:30:00 | autor: KakaoCinky (e-mail, web, autorizovaný)
  52. a môžem si ja hlavu laamať..)))))))))))))
    publikované: 02.09.2007 14:33:55 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  53. este raz prepac
    slecna elizabeth :)
    publikované: 02.09.2007 14:37:21 | autor: KakaoCinky (e-mail, web, autorizovaný)
  54. a nemyliš sa?...)))))))))))..ja nem Missis..)))))))))))))
    publikované: 02.09.2007 14:42:41 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  55. oooch..
    a priznam sa ti, ze som nadtym fakt premyslal.. Normalne som si spominal na este zakl. skolu anglicky jazyk, ze ako to bolo?? :) Preco je teda ale skratka pani : Mrs ??
    publikované: 02.09.2007 16:34:37 | autor: KakaoCinky (e-mail, web, autorizovaný)
  56. MissEllie, KakaoCinky :-)))
    vidím, že je vám u mňa celkom dobre... teší ma vaša návšteva aj počas mojej neprítomnosti. A Kakaočinky, ten príspevok MB som si prečítala, nuž názov sa podobal... ale to ja stáva asi často, aj na iných blogoch, to sa asi overiť nedá, či tu niekedy niekto článok s podobným, či rovnakým názvom nenapísal... a každý príspevok bol o niečom inom... hmmm
    publikované: 03.09.2007 18:32:48 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  57. Samozrejme, ze sa to stava..
    nazvy clankoov sa tu opakuju velmi casto.. je to bezna vec :D
    publikované: 04.09.2007 11:16:48 | autor: KakaoCinky (e-mail, web, autorizovaný)
  58. no ľudkovia ! ..to fakt čumím !
    ..v prvom rade sa chcem vyjadriť k pôvodnej téme článku:
    musím súhlasiť s myšlienkou.. nikdy som si to síce takto v sebe nesformuloval, no našiel sa niekto, kto to urobil aj za mňa - zelenarusalka

    ..no a nedá mi nevyjadriť sa k vyčíňaniu hurikánu MARTHABIELSKA.. možno by som mal v snahe vzbudiť dojem dobre vychovaného člena spoločnosti uviesť, že sa naozaj nechcem nikoho dotknúť, či uraziť, no nebolo by to úprimné.. je mi v podstate fuk, či sa nájde niekto, kto si moje slová vysvetlí dvojzmyselne a nájde si v nich aj niečo vo svojej konfekčnej veľkosti..
    MB spomína, že bola vykrádaná a poukazuje aj na ďalšie krivdy, ktoré ju postretli.. ako som zistil, nie len mne nie je úplne jasné, proti komu a prečo presne vedie svoj "boj", no jednoznačne mi to zaváňa bezohľadným a veľmi agresívnym pokusom o krádež energie.. chcel by som veriť, že to robí nevedome, ale kradnúť sa pokúša práve ona..
    ..nerád špiním do cudzieho hniezda, ale nemohol som nevyjadriť svoj názor, ktorý je možno trochu mimo všeobecne uznávanej a prijímanej roviny..
    publikované: 12.09.2007 09:50:57 | autor: jpthunder (e-mail, web, autorizovaný)
  59. Zvláštne jpthunder,
    asi som podvedome to vysávanie energie cítila... predstava pokračujúcej komunikácie s MB nebola pre mňa vôbec príjemná. A pritom som z polemických diskusií nikdy strach ani obavy nemala...
    publikované: 12.09.2007 10:45:43 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  60. a mame to tu...
    je to asi zena zaoberajuca sa magiou a vysava z nas energiu prostrednictvom basni, ktore sa zdaju byt hladive, no pod povrchom pristroj na podvedome vycucanie energie :))))
    publikované: 12.09.2007 14:47:00 | autor: KakaoCinky (e-mail, web, autorizovaný)
  61. KakaoCinky,
    teraz si ma rozosmial :-))))))))
    publikované: 12.09.2007 14:49:07 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  62. pre: zelenarusalka
    áno.. vysávanie energie, je slovné spojenie, ktoré by som bol použil, ak by sa do kontextu nehodila viac KRÁDEŽ energie.. musím uznať, že MB na to ide veľmi šikovne a iste sa jej darí v mnohých prípadoch roztrhať svoje obete na franforce, ale to len preto, že mnoho ľudí si odmieta uvedomovať, že náš svet sa neskladá len z vecí, ktoré si môžu kúpiť, stiahnuť, z netu, či odfotiť.. preto si ľudia často nevšímajú prvý cieľ podobných útokov a nechávajú sa strhnúť do pasce energetických pijavíc..
    ..nechcem sa tu ale príliš rozpisovať o tejeto téme a zaberať tak priestor pôvodne určený na komentáre k tvojmu článku..
    ..prajem ti všetko dobré a aj z toho dobrého, len to najlepšie..
    -jpt-
    publikované: 12.09.2007 15:02:46 | autor: jpthunder (e-mail, web, autorizovaný)
  63. pre: kakaocinky
    svojimi príspevkami som naozaj nechcel hodnotiť tvrobu MB, ktorú zatiaľ nepoznám, no chystám sa s ňou zoznámiť.. reagoval som len na jej komentáre k tomuto článku, ktoré podľa môjho názoru mali pramálo spoločné s témou, ku ktorej by sme sa tu mali vyjadrovať..
    -jpt-
    publikované: 12.09.2007 15:08:21 | autor: jpthunder (e-mail, web, autorizovaný)
  64. pre: jpthunder
    ďakujem :-))
    -z-
    publikované: 12.09.2007 15:12:07 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014